Ensam igen...

Den här helgen har gått fort, vi har inte gjort så mkt mer än njutit av varann o pratat=)
Men nu är jag åter ensam igen, M åkte för en liten stund sen o lämnade ett litet tomrum efter sig...
Det får verkligen inte gå 6 veckor till nästa gång nu!
Det var iaf supermysigt att äntligen få träffa honom igen=)
Jag mår bra när jag är med honom, han får mig att känna mig uppskattad o fin, det är väl så det ska va?? =)
Vad det blir ikväll?
Ingen aning, hemma o ta det lugnt, se om det finns nått bra på tv kanske, en öl slinker säkert ner...
Nu väntar en veckas kvällsjobb o det ska bli skönt att bara ta det lugnt o slippa stressen som dagkörningen innebär ett litet tag...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0