Fredagen den 13e...

En dag jag bara vill glömma, fy fasen vad det var stressigt idag...
Jag hatar verkligen att lossa på byggen, det tar alltid sån tid...
Men till slut löste det sig o jag fick gå hem o ta en välförtjänt helg(enligt mig)...
Ligger nu i soffan o väntar på att mina varma mackor ska bli klara, har ju en halvekonomisk kris denna månaden som jag delvis själv ställt till med så det får bli billigt nu de sista veckorna;)
Tänkte tillbringat kvällen själv med tv o öl men fick höra att Johanna var kvar i stan så hon kommer förbi så vi ska kolla på en film tillsammans, inget avancerat alls...
Orkar verkligen knappt röra mig nu, puh...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0