Skön dag...

Idag har, tro det eller ej, solen faktiskt tittat fram=)
Har haft 6 ställen totalt idag så det har varit superlugnt, hjälpte Andreas lite när jag ändå hade tid till det...
Han är bra go min bror, o duktig, stolt stora syster nu=)
Ikväll ska jag o Festis ut o gå o sen äta varma mackor o mysa lite, var ju länge sen nu så det ska bli kuligt=)

Tankarna snurrar väl runt rätt mkt fortfarande men det känns ändå bättre nu när jag vaknade riktigt utvilad idag, det behövde jag verkligen, sova ordentligt inatt!

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Festis

Det är det att träffa dig med, synd bara att jag inte är mig själv just nu. Är i en rejäl svacka känner jag som är tuff att ta sig ur...

2010-08-11 @ 10:50:59
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0