Slappedag med Festis...

Har haft en alldeles underbart mysig dag tillsammans med en av de bästa idag=)
Åkte till henne vid 12 tiden så spelade vi minigolf o därefter var vi väldigt hurtiga o gick Osudden, det var varmt idag så det fick bli hem en snabbis o duscha sen, svetten bara rann av mig:S
Efter det så blev det middag, hon hade tillagat kyckling med currypasta o ris till det, riktigt smarrigt!
Somnade visst 2 timmar i hennes soffa efter maten, sociala Jessica;)
Sen blev det två filmer o så landade jag hemma nu efter en fantastisk dag<3

Imon blir det upp tidigt o ska åka med Johanna o kikar på Mittelspets valpar som är 5 veckor gamla, kan tänka mig att jag lär bli helsåld på de små ullbollarna haha:P

Nu ska jag ta mig en öl o sen hoppa i säng!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0