Torsdag o snart helg...

Dagen idag började i Ljungby med 3 stopp, de flöt hyffsat bra så jag ska inte klaga, sen hade jag bara 6 hämtningar varav 3 kom in så det har varit lugna gatan, hann t.o.m med lite bilvård o byte lampglas osv, alla blev itne bytta men kommer förhoppningsvis bli det nästa vecka, tvättade även mitt vrålåk så nu glänser hon på sin väg mot La Stockholma=)
Dock blev jag ganska smutsig istället;)
Var snuskigt skönt med en dusch innan o fick dän all skit, men gud vad jag älskar mitt jobb, jag kan gå okammad, utan smink o jag får skita ner mig, det är ju underbart, behöver inte tänka ett skit på hur jag ser ut egentligen...
Alla gillar mig för den jag är o inte för hur jag ser ut;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0