Underbart härlig dag igår...

Ja gårdagen var verkligen superskön o bra dag...
Det började med klippning, blev skitnöjd=)
Sandra kan man verkligen lita på;)
Jobbet gick kanon bra, hade en så härlig känsla i kroppen hela kvällen igår, allt var på topp...
Älskar dom dagarna när det känns som om inget kan förstöra humöret...
Hade kunnat köra hur långt som helst igår;)

Sen fick jag ju ett roligt samtal som talade om att Andreas, min lillebror, ska bli anställd hos oss=)
Ingen blev gladare än jag, är så stolt över honom!!!



Nyklippt o fin=)


Kort blev det;)


Supernöjd med mina mönster o min askblonda tuppis=)

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Snyggt!

2010-08-31 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0