Vilken mysig dag...

Satte klockan på 7.30, skulle ju åka med Daniel i lastbilen idag...
Var framme i Jönköping vid strax innan 9 o vi drog iväg mot Göteborg...
Pratade massa, vi har inte setts på flera månader så det var så roligt att träffa honom igen...
Väl i Götet så lossade o lastade han o jag passade på att träffa en kompis därifrån som jag heller inte sett på evigheter så vi tog en glass på Mc Donalds...
Drog oss tillbaka till Jönköping o väl där så lossade vi igen o sen avslutade vi med varsin fet kebabtallrik...
Det har varit en fin o skön dag, han är verkligen en av mina bästa killkompisar, kan prata med honom om allt...
Mitt liv har ju varit rätt rörigt till o från o då är det skönt att få en killes åsikt oxå=)

På vägen hem till Värnamo så plockade jag upp två liftare, de hade tydligen stått i regnet hela dan, de skulle till Helsingborg så de fick lifta till Värnamo o sen ta sig vidare därifrån, så dagens goda gärning är oxå uppfylld=)

Nu blir det popkorn o filmen "Poseidon" på 3:an...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0