En dröm om förbjuden frukt...

Hade en supermysig vkäll hos Festis igår..
Kom hem sen från jobbet o slängde mig in i duschen, hämtade pizza o åkte hem till henne...
Vi kikade på tv hela kvällen o bara pratade o hade det gott  :)
Sov hos henne o det var så skönt att vakna upp o inte frysa tårna av mig..

Drömde en dröm inatt, en dröm om en mkt fin kille, på alla sätt o vis...
Men han är förbjuden frukt då han är jätte upptagen, aja baja Jessica inte gå dit igen..
Nej, det tänker jag inte heller göra..
Det är inte värt det, för mig, för honom eller hans sambo..
Men å andra sidan kan man ju inte rå för vad man drömmer, en dröm i sig är ganska oskyldig o det är lite humoristiskt i sig ändå, vad hjärnan kan spelan en konstiga spratt när man sover :S

Kom hem till en varm lägenhet idag, hur skönt som helst..
Dock ser det ut som fan, inne, på balkongen o överallt, jag får panik, det blir till att städa imon efter jobbet o då får de fan va klara här inne för jag står inte ut att bo så här..

I pulkabacken förra året :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0