En stressig men mysig tid...

Har nu hunnit jobba 2 dagar efter julledigheten...
Igår var det en jäkligt krånglig dag men idag har det varit betydligt lugnare...
Slutade 15.40 o har även hunnit med några ärenden på arbetstid idag ;)
Tvättat har jag hunnit med o nu ska jag snart byta i sängen o städa av det sista..
Vill ha fint innan jag åker iväg, o framför allt när jag kommer hem på tisdag :P

Söndagen tillbringade jag hos mormor o morfar, var en väldigt trevlig dag men det var skönt att komma hem sen..
Fick massa fina julklappar av både mormor o morfar o mamma, böcker o filmer om andra världskriget o så lite pengar...

Gårdagkvällen tillbringades i soffan med jordens huvudvärk :S
Slocknade redan kl 20.30 o vaknade upp väldigt utvilad...
Misstänker att sömnbrist i kombination med lite stress i helgen utlöste den skiten...

Snart kommer Festis så ska vi kolla på film o bara ta det lugnt innan det är dags att sova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0