Fantastikt fin vinterdag :)

Onsdagen är här, o den förde med sig strålande sol o det är svinkallt ute...
Har sovit som en påse skit inatt, IGEN :(
Drömmer massa konstigheter, men glömmer ju vad det är så fort jag vaknar med härtat i halsgropen..
Så frustererande :S
Idag ska jag faktiskt ta tag i mitt liv o dra till gymmet, det var evigheter sen så det ska bli riktigt skönt..
Sen blir det att handla lite så jag kan fixa middag innan jobbet...

Hur mysigt det än är med kylan så längtar jag efter sommaren igen, vill ha 25 grader varmt o ligga o sola o mår bra, underbart :D

Hade tänkt ladda upp en sommarbild men det vill visst inte funka :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0