Gott nytt ar :)

Ja nu sa har vi anlant, eller ja det gjorde vi imorse klockan 6.30 men vi har ju faktiskt passat pa att sova lite oxa..
Kandes som om det behovdes om man sager sa ;)
Har varit ivag o skjutit mjolk kannan nu precis, en gammal hollandsk tradition, de lagger natt medel i vatten o in i mjolk kannan, pa med locket o vantar pa att de ska blidas gas sen tander man pa o det smaller jaklar i att ;)
Valdigt trevligt, men kallt som tusan sa forsoker varma mina tar nu, hua...

VI ska snart ivag o installera oss i stugan vi ska tillbringa hela denna helgen i, ska bli sa skont!
Oppen spis o massa mys, alkohol o bad med familjen!
Ha det sa trevligt alla nu sa far jag se nar jag kan uppdatera mig nasta gang, lovar att ta massa kort o lagga ut har, vet att jag ar lite kass pa det bitvis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0