Härlig lördag i snön..

Idag studsade jag upp o åkte ut till Anders o Sofie för att hugga gran o grilla korv...
Jag lovar er det var hur mkt snö som helst i skogen ;)
Var säkert sådär rosig o grann om kinderna efter promenaden haha ;)
Men vi hittade våra granar o grillade korv o hade det hur mysigt som helst ute i skogen, såna här dagar skulle man ha oftare...
Nu står granen på balkongen o väntar på att bli intagen o pyntad på torsdag :)
Kommer bli så fint här o lukta så gott när den väl är klar :D
Har även städat av här hemma o ska alldeles strax hoppa in i duschen för att sen roa mig med att koka knäck o till sist landa i soffan o titta på film, "Välkommen till familjen" tror jag den hette, verkade rolig så den blir det...
Förstår ni hur skönt jag tycker det är att bara va denna helgen...
Njuter verkligen av att få va själv ibalnd o göra ingenting :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0