SEMESTER :)

Fan vad skönt!!
Äntligen är jag ledig i flera dagar ;)
Har haft en riktig skitdag idag, det började bra men sket sig på slutet...
Det löste sig o jag fick komma med en timma övertid, men det är ok, behöver pengarna nästa månad *visslar oskyldigt* :D

Väl hemma slängde jag in en kasslergratäng i ugnen, var riktigt mumsigt!
Fick även lite besök i samma veva så fick sällskap till maten, alltid trevligt :)
Har slötittat lite på "Zorro" nu, borde väl snart börja packa lite inför morgondagen:S
Tur vi inte ska va borta så länge iaf, så det går fort att packa hehe :P

Imon bär det iväg till kära mamma, ska tillbringa helgen där o fira nyår med min fina familj, mamma o Peter, bror Michael o hans Jenny, syster Jennifer o Michaels halvbror Richard o hans Yasmine...
Kommer nog blir riktigt roligt o livat haha :)

Får se om jag hinner uppdatera nått när jag är iväg då vi ska bo i en stugby utanför samhället mamma bor i så kanske inte har tillgång till datorn så mkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0