Usch, fy, blä...

Ja, precis så känner jag just nu....
Hade en riktig pissenatt inatt på jobbet...
Fick lasta på vägen upp så var ju sen redan från början o sen var det snorhalt, så halt så de sandade E4:an det har jag inte varit med om innan...
Men tänkte att va fasen jag har ju ändå inget att lossa så skit samma, trodde jag, en kollega ringer som har slut på körtiden i Ödeshög o har tidningar som måste lossas innan 7 imon( Idag) så jag får byta ekipage med honom o får då lossa hela bil o släp, det gör verkligen inget, vi ska ju hjälpas åt o allt...
Men allt krånglade ju så klockan var ju för fan 3.30 när jag var klar, sådär lite lagom sen om man säger så, så för tillfället hatar jag vintern!
Sen vaknade jag upp 13.30 idag, sur o tvär o alldeles grinig, har verkligen ingen bra dag idag känner jag...
Men det är bara att masa sig iväg till jobbet nu strax o hoppas det är lugnare på vägarna idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0