Beundrare...

Det var en mkt trevlig kvall igar, det blev lite liv mellan mig o Michael bara men det ordnade upp sig som tur var=)
Var mkt folk, mkt folk jag inte kande men de ar sa oppna har sa det gick alldeles bra anda...
Det var jag, min syster med pojkvan o Michael med tjej som stod o holl lada mest sa var det tva yngre killar pa 17 ar som holl ihop o hade kul...
Nar vi sen skulle ga o lagga oss drojde sig den  ena killen kvar lite langre o MIchael sa -din pojkvan vantar pa dig haha...
-vem sa jag??
-ja han den yngre killen...
Sa vander jag mig om o da kommer han fram o pratar lite till, ratt jattefull o det ar svart att forsta hans engelska...
Tills  slut sager mamma att han ska ga hem...
Sa jag fick en liten beundrare igar, hihi, lite charmigt aven om jag var alldeles for gammal for honom;)

Nu blir det frukost o sen stada undan fran igar innan det ar dags att packa ihop oss o aka annu langre soder ut...
Langtar efter att komma ivag nu o fa sola o bada...
Vadret ar fint har nu o solen skiner o det ar lagom varmt...

/ Truckergirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0