En mkt bra dag på flera plan...

Ja dagen idag har gått lysande, lagom varmt ute, lagom mkt att göra/ lite att göra...
Hade rast i 2.5 timme idag, men gick ändå hem vid 15, de här dagarna får mig att klättra på väggarna...
Så dagen sammanfattas som mkt skön o stillsam...
Sen fick jag veta att jag jobbar natt nästa vecka o sen två veckor dag så är vi tillbaka i schemat som det ska va...
Vilket betyder att jag inte åker hem från M förrän måndag morgon när han åker till jobbet...
Vi får en helkväll extra ihop o jag sover några timmar till när jag kommit hem så jag orkar med jobbet på kvällen...
En win/ win situation med andra ord;)
Jag är nöjd o han är nöjd vilket reuslterar i=glad, glad, glad=)

Sen idag har jag bestämt mig, nu kör vi igen, tillbaka till vardagen!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0