Glädjande besked..

Har varit så sjukt uttråkad idag, samtidigt som jag har haft huvudvärk, kul kombination va;)
Nu har iaf huvudvärken börjat släppa tack o lov...
Hur som helst så åkte jag i brist på annat bort till jobbet innan för att skriva ikapp mina lönelappar nu under semestern...
Hittade då min lönespec som jag nervöst öppnade o kikade på med ett öga, puh, andades snabbt ut då jag såg utbetalningsbeloppet...
Den här månaden ska nog lösa sig trots alla räkningar o service på bilen=)
Ibland har jag turen på min sida...
Nu blir det nog att kolla på Shrek, tillägnad vår semester som bestod av många citat därifrån haha...
Michael o Jenny, visst hade vi rätt kul ;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0