Hemma, hemma, HEMMA=)

Nu är jag hemma, har packat upp allt o gått igenom alla räkningar:(
Det var väl inte lika roligt som att komma hem, blir en skitmånad denna månaden oxå då jag var sjuk 3 dar i juni...
Men nu är det som det är...
Känslan som slår över mig nu är att all stress rann av mig o jag började slappna av, kände tröttheten komma smygande...
Gick ju upp 2.30 inatt o åkte vid 3...
Kom fram till Travemunde kl 7.15 sket trötta o väntade på att få komma på båten...
Väl på så bestämde vi oss för att boka en hytt, sagt o gjort så slocknade Michael o jag på två röda...
Sov 5 timmar vilket var skönt=)
Av båten 17.15 o till mormor o morfar på middag, blev gratinerad kassler med kantarell o champinjonsås med potatis o sallad till o jordgubbar med glass till efterrätt...
Kom hem hit vid 22.45 o det kändes riktigt gott=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0