Nått fattas...

Känner mig som en "äggasjuk" höna...
Rastlös o det känns som om jag saknar nått i livet...
Det har känts såhär sen jag kom hem från semestern...
Visst saknar jag M men jag tror inte det beror på det...
Jag saknar mina vänner, några har jag hunnit träffa andra träffar jag i helgen...
Jag saknar min pappa, men det gör jag alltid så det är inget nytt<3...
Jag saknar mamma, vi har haft underbara veckor ihop nu<3
Så vad är det för fel på mig?
Det kryper i hela kroppen på mig,
jag sover dåligt, drömmer sjuk, sjukare o sjukast...
Nån som kan tänkas ställa en trovärdig diagnos på mig?
Som känner igen symtonen;)
Som varit där o fått veta vad problemet är ;)
Jobbigt är det iaf:(

/ Truckergirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0