Ny dag, nya möjligheter..

Ja nu är jag utvilad o har fått i mig lite käk så idag mår jag bättre=)
Hade lillebror på besök när han hade lunch innan, roligt att se o höra att det gått så bra för honom nu när han börjat jobba...
Så på måndag ska vi jobba samtidigt=)
Råkade hoppa upp på vågen innan, aja baja, inte alls bra, det måste va nått fel på den för den visade 2 kg plus mot vad jag vägde sist jag kollade;)
Risken finns dock att det är så att det trillat dit nått kg nu under semestern så det är väl bara att gilla läget, vad är det man säger, "-öl byggde denna vackra kropp" ;)
Så nu blir det en lång promenad runt Citygross snart...
Har ringt Hedin bil ang att min vänstra bakdörr, barnlåser sig trots att det inte är i...
Ringt o sagt upp min Amelia prenumeration...

Sen vid 16 ska jag till Anders o Sofie o grilla o mysa lite, var jätte, jättelänge sen jag var där så det ser jag fram emot!

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Du, jag har gått upp fyra(!) kg under semestern! Det är ett kilo i veckan det!

Tur man bara haft fyra veckor...

2010-07-23 @ 00:35:01
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0