Nyfrisserad o nerpackad...

Puh, dagen började tidigt idag, klockan ringde 8.40, jag var i en dvala men kom upp iaf...
Hämta Rose o sen förbi McDonalds för frukost, kylen ekar tom här så det var dags för en fuskfrukost;)
Till Sandra o klippte oss...
Jag blev blond o väldigt, väldigt korthårig men jag älskar det...
Fick ett läckert rakat mönster i nacken, där jag just nu inte har nått hår alls förutom lite stubb =)
Rose fick en kort lättskött friss o blev skit snygg=)
Blev även av med mina naglar oxå, nu är dom korta, mina egna o blodröda, riktigt coolt...
Lacket ryker nog i Kroatien sen men lyxade till det nu...

Har nu även packat allt så nu hoppas jag att jag fått ner allt jag behöver...
Det är svårt att packa för nästan 3 veckor, men ett gäng klänningar, linnen, kjol, jeans o shorst o icke att förglömma bikinin åkte ner så det får räcka...

Nu blir det minigolf med Jocke alldeles strax!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0