Regnet bara öser ner....

Herregud vilken dag jag haft idag, puh...
Regnet har bokstavligt talat vräkt ner från morgon till kväll...
Började med att jag skulle lossa 1200 däck i Strömsnäsbruk, där det dessutom var väntetid i 1½ timme innan jag fick börja....
Men det gick smidigt ändå måste jag säga...
Tog 50 minuter att bli av med det så ska verkligen inte klaga...
Sen var det till Alvesta o lossa...
Krånglade lite på eftermiddagen sen så klockan blev över 16 innan jag fick gå hem...
Skulle ju dessutom åkt iväg när jag slutat men det blev visst ändrade planer...
Så jag får besök istället=)
Ska ta o städa lite nu o sen duscha, blev ju inget dammsugit igår, orkade helt enkelt inte...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0