Resan till Kroatien...

Nu sitter vi har pa "var" uteservering har...
Sa underbart skont...
Men vi borjar fran borjan...
Vi akte vid 17-17.30, fick aka tillbaka da vi glomt papperna pa bilen..
Stoppade in Sara o Abe i skuffen pa bussen, slappte av dom i Dusseldorf dar de skulle bo pa hotell o aka vidare till Dubai dan efter...
Resan fortlopte bra, men gud vad det ar langtrakigt att aka bil a lange...
Blev diverse stop langs vagen o jag somnade till o fran men sov inget vidare...
Jag tog over ratten vid 4.30 i Osterrikes alper...
Korde fram till 9.30 innan jag var sa trott sa jag lamnade over till nasta, da hade vi bara 1 timma kvar innan vi var framme...
Somnade gott da o sov till vi var framme...
Packa ur bilen o in i lagenheten innan vi trippade ner till stranden o doppade oss, det var 29 grader o sol=)

/Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0