Utvilad...

Har sovit som en stock inatt, var jatteskont att kunna ha tacke pa sig, natt vi inte kunnat ha pga varme o luftfuktihet i Kroatien...
Sista morgonen rackte det med att jag oppnade ogonen for att svetten skulle rinna o sen kom paniken, jag ville bara bort, bort, bort...
Svetten rann i floder o da var klockan 9.30 o tempen var 34 grader...
Ingen var gladare an jag nar vi satte oss i bilen med AC o akte;)
Frukosten ar nu intagen o jag ska plocka ner min tvatt o hoppa i en klanning, blir nog runt 30 grader har idag...
Vi ska stada ur bussen o lamna tillbaka den o sen aka o kolla runt lite innan vi ska ata Hollandska pannkakor..
Sen blir det att packa in i bilen o gora oss klara for avfard hemat inatt...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0