Utvilad...

Vaknade for en 20 minuter sen, forst kande jag mig helt groggy o som om jag varit ute igar...
Tror jag sovit lite for lange men behovde det nog efter gardagen...
Ja, igar drog vi vid strax efter 6 pa vag soderut, var framme i Trelleborg vid strax efter 8 o at kycklingbaguetter som vi gjort dan innan o det var sa gott sa gott=)
Akte pa baten o sen vantade en 7 timmar lang batresa...
Den gick bra, strosade runt pa baten lite, badade i poolen o till slut somnade jag o Michael huvud mot huvud i en soffa de sista 2 timmarna, vilket var valbehovt efter endast 4 timmars somn natten innan...
Stannade o at pa McDonalds i narheten av Hamburg o sen blev det ett pitstopp till strax innan Osnabruck...
Var lagom mora o trotta nar vi kom fram sen vid 22.30...
Kanslan som infann oss da var att antligen var forsta etappen over...
Imon vantar ca 20 timmars resa innan vi ar framme i Kroatien!
Vadret ar 30 grader varmt o lite molnigt har...

Ikvall blir det 100 ars fest for mamma o Peter, det ser vi fram emot, far aven traffa min lillasyster Sara o hennes kille ikvall, var ju ett tag sen nu=)

Na nu ska jag hjalpa till att forbereda allt infor ikvall, ha en fin dag vanner!

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Festis

Min lägenhet kokar över!

Pappa kommer sen och hjälper mig med ac:n så jag kan andas här inne. Svetten bara rinner av mig och jag som nästan aldrig svettas...eller iaf väldigt sällan!

Ha så kul ikväll! Saknar dig med men det kommer att gå fort tills vi ses igen...

kram

2010-07-03 @ 14:44:19
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0