Varmt, varmt, varmt...

Man ska inte klaga, i det har fallet ar det jag som ar "man" men just nu smalter jag snart bor o rinner ivag ner i nan avloppsbrunn eller liknande...
Nog for att jag har latt att svettas i vanliga fall men detta ar extremt...
Vi har hjalpt till att forbereda infor kvallen o det har varit tungjobbat i hettan men nu ar det sa fint sa gasterna kan dimpa in nar de kanner for det=)

Lika bra jag vanjer mig forresten, det lar inte va svalare i Kroatien nar vi kommer dit;)
Men dar finns iaf ett stort harligt hav att svalka sig i=)

Simma lugnt govanner o svettas inte bort o forsvinn fran mig till jag ar hemma igen!

/Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0