Bakis o sönderbränd...

Ja fy fasen...
Vilken dag det var igår=)
Det började med att jag överraskade Festis med en frukost, var mkt länge sen vi åt det ihop=)
Drog sen vidare mot mina hemtrakter o stannade hos pappa en snabbis för att lämna det jag köpt till honom i Ullared...
På väg mot sista anhalten o dagens aktiviteter...
Vi åt färskpotatis o sill på dan, så klart slank det ner några snaps oxå;)
Dags för jordgubbar med grädde, var så ljuvligt...
Nu hade alkoholen börjat göra sin rätt o solen lös ju verkligen hela långa dan så vi plockade fram Crocketspelet o tog en omgång, men egengjord bana o regler haha...
Det är alltid lika kul;)
Flyttade upp bordet så vi slapp sitta i skuggan o det var time för "Kampen mellan kvinna o man"
Ojoj, vad vissa är mer dåliga förlorare än andra hihi men roligt hade vi...
Nånstans här vid 20 tiden började jag känna att -ojoj, dags att gå på vattnet ett tag...
Det slog väldigt hårt på mig där, mintuun gjorde nog sitt ihop med ölen o solen, drack ju liksom inget vatten alls under dan, AJA BAJA!!
Men Magitte lovade dyrt o heligt att ta hand om mig om det blev för mkt<3
Grillade vid 22 tiden o sen vart jag helt slut så det blev sängen efter en snabbprat med M redan kl 23 o lika glad för det var jag;)

Vaknade idag klockan 5, kallsvettig o ont i huvudet, funderade en stund på var husinnehavaren kunde ha huvudvärkstabletter men gav upp o lyckades somna om efter en timma...
För att vakna igen 7.30 o känna att nått är inte som det ska, Nej alldeles riktigt, upp fort som fan o in på toa...
Det kan hända alla, även den bästa o nu hände det mig, jag tog ett snack med Ulrik, kommer inte ens ihåg när det hände sist på bakfyllan...
Men mådde som en prinsessa efteråt o somnade gott om till 10.15...

Blev en dag i solen även idag så nu ser jag ut som ett stoppljus o har lagt mig till med ränder som jag inte ville ha innan det var dags för Kroatien men men, shit happens...
Träffade pappa på vägen hem o morsade lite, åker ju snart iväg o ville säga hej innan...
Messade Festis o frågade vad hon gjorde o frågade om hon ätit så då visade det sig att hon precis satt in en paj i ugnen o jag var välkommen, snacka om service=)
Var mumsigt som attan, fastnade i hennes soffa resten av dagen o somnade till o med en sväng...

Nu blir det filmmys hos mig!
Var länge sen sist nu...

Blev ett långt inlägg men har ju hänt en hel del så;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0