Biggest loser...

Ligger i soffan efter att ha krängt en pizza o kollar på Biggest Loser...
Inte alls ångest framkallande jag lovar;) haha...
Anyway, dra mig baklänges vad de har gått ner i vikt, även de som åkte ur tidigt har ju gått ner fruktansvärt många kilon!!!!
Tänk om jag kunde ta mig i kragen o gå ner mina 20-25 kg jag skulle vilja bli av med...
Visst träningen finns ju men inte mer än ett par ggr i veckan...
Sen äter jag ju kanske inte jätte onyttigt men heller inte jätte nyttigt...
Kan man inte hitta en balans som gör att man kan äta o träna o går ner i vikt utan att det blir sådär jobbigt att ha koll på vad man stoppar i sig??
Jag vet, ännu ett gnälligt inlägg, blir lätt så när jag är sjuk, sorry!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0