Dagen sammanfattas...

¤ Stressigt
¤ Mkt att göra
¤ Väntetider
¤ Irriterad
¤ Snäsig
¤ Uppgiven
¤  Skrattar till slut åt eländet
¤ Första dagen jag får ringa en kund o säga att jag inte hinner hämta
¤ Övertid

Men nu sitter jag äntligen hemma, ska snart iväg o äta med min favorit Knut=)
Får passa på att träffa alla nu innan jag drar på turné ett tag;)
Råkade ut för en dråplig sak idag på jobbet utöver allt skit...
Fick lasta i fel ordning idag så fick dra ut en del pallar för att lasta innanför...
När jag sen ska köra på dessa pallar igen, (jättehöga latrintunnepallar som är vingliga som få) så kommer jag lite snabbt i en kurva o ser att den är på väg att välta, hoppar ner från trucken o springer o håller emot (de väger ju inget då de är i plast) o lyckas hålla emot innan den välter helt, MEN problemet nu är att hela pallen var fylld med vatten innanför plasten så hela jag blev som en dränkt katt haha, såg nog rätt roligt ut o jag kunde inte mer än skratta då=)
Fick hjälp av en mkt trevlig holländsk chaufför som jag bytte några ord med innan jag susade vidare..
Bara imon med sen slipper jag detta på några veckor=)=)=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0