Hektisk dag till ända...

Ja nu har jag landat hemma, slog precis ner rumpan i soffan med en kall välförtjänt öl i näven=)
Har avverkat närmare 30 mil idag, på min lediga dag till råga på allt;)

Åkte först ner till lillebror med tjej för att träffa mamma, vi fikade o hade jätte trevligt, satt o diskuterade alla galna minnen från Kroatien o längtar till det är dags igen...
Sen blev det fläskfilé med kroketter, var jätte gott...
Fick ett flak öl av snälla mamma, som hon köpt på båten, hon är rar hon, vet vad vi vill ha haha;)

Vidare upp till nästa lillebrors student, spöregnade hela vägen...
Satt o höll tummarna att det skulle sluta, inget kul att springa ut när det ösregnar ju...
De hade sån tur att precis innan de skulle börja så blev det uppehåll...
Gud vad jag hade velat va liten igen o ta studenten, det var en sån fantastisk känsla o jag hade verkligen hur kul som helst de sista dagarna i skolan=)
De åkte lastbilsflak en runda o sen var det dags att åka hem o äta mat...

Herregud vad folk det kom, det var ett gigantiskt partytält o sen satt folk ute på altanen o i köket o i storarummet, det måste varit närmare 70 pers alltså...
Det värmde hjärtat att se det, min älskade lillebror är väldigt omtyckt det märktes ikväll!
Han är så redig med, snacka om att ha mognat...
Fick en jätte kram av honom innan han drog iväg vidare för att kalasa hela natten=)
Älskade lille du<3

Nu ligger jag här o mår väl, skönt att komma hem efter en lång men mkt trevlig dag!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0