Ingen bra idé...

Nej, det kan vi sumera den här dagen på jobbet...
Det har varit en jätte-yber-super-lugn dag men likförbannat har jag varit kallsvettig minst trettionelva ggr o önskat att jag legat hemma i sängen så helt piggelin är jag inte än...
Men nu har jag två dagar till på mig att va hemma o kurera mig o hoppas komma tillbaka till nya tag nästa vecka=)
Usch, helt färdig är jag o ärligt talat inte alls sugen på att gå på fest ikväll...
Men ska trycka i mig nått knäckebröd nu, är hungrig som få sen blir det ju mat ikväll på kalaset;)
En varm skön dusch kanske kan hjälpa till att pigga upp mig o förhoppningsvis göra mig ren igen, är jätte skitig idag, det blev en del klättrande på lasset på slutet som en annan apa haha...
Det bästa av allt idag = M kommer snart=)
Jag vet en som kommer krama sönder honom när han sticker in huvudet innanför dörren hihi...

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Festis

man skulle ju kunna tro att du är en anings lite kär..=P

2010-06-18 @ 17:00:32
Postat av: Truckergirl

Ehm, ja det skulle man kunna tro kanske, men nej...

Mest kramsjuk o har längtat efter honom=), men skulle kanske kunna bli så småningom om allt känns bra;)

2010-06-18 @ 18:11:25
Postat av: Festis

haha, yeah right ;P

2010-06-18 @ 22:16:20
Postat av: Chaffismorsa

Hoppas du får en myspysig helg!

Kram

2010-06-18 @ 22:23:15
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0