Myshelg...

Ja helgen hittills har varit super bra...
Vi var på 25 års fest i fredags men det var sådär kul då det var mkt folk vi inte kände o vi var trötta efter en veckas jobbande...
Igår var det lugnt, var rätt konstigt väder så vi höll oss mest inomhus...
Var dock o spelade minigolf senare på kvällen, puh, vi vart ju middag till hela familjen knott iaf, äckeldjur!
Det blev kinamat till middag igår, gick inte av för hackor kan jag säga o efterrätten blev jordgubbar doppade i smält toblerone, mmm, ljuvligt...
Nu blir det en tur ner till "Hemmakväll" o hyra film sen blir det chipslåda, gud vad gott=)
Vi har kort o gott en mkt mysig o häårlig helg tillsammans!

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Jenny

nä nu ljuger du allt jessica ;) men jag förstår att du e trött ändå nu när du inte är helt frisk.



krya på dig

2010-06-20 @ 14:23:21
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: Truckergirl

?? Jag ljuger ALDRIG!! =)

så nu fattar jag inte riktigt vad du menar...

2010-06-20 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0