Ont i örat...

Ligger mätt o belåten i soffan nu, ensam igen då M åkte innan...
Min näsa o mitt öra har gaddat ihop sig idag, varje gång jag snyter mig så gör det så sjukt ont i örat...
Det verkligen smärtar o spränger nästan, usch o fy, hoppas det slutar med det snart...
Nu är det lugnt för stunden iaf...
Eftermiddagen bestod ju då av en promenad till videoaffären o hyrde film, passade på att hyra 3 vi såg 1½ den andra var inget bra alls, mest seg så vi stängde av...
Den sista tänker jag kolla på ikväll, "Prinsessan o Grodan" en riktig typisk jag film tror jag allt=)
På vägen hem så tog vi en mjukglass, var jättefint väder när vi var ute så den satt fint...
Sen blev det ju då chipslåda o den gick hem direkt (som den brukar=)) så det var lyckat...
Men det är tomt nu, försöker tänka positivt, "bara" 4 veckor till vi ses nästa gång o förhoppningsvis går tiden fort då jag ska iväg på semester o massa annat kul innan...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0