Psykbrytet över...

För den här gången...
Nu känns det lite bättre, även om det är så att jag fortfarande inte har mer pengar över än jag hade för 30 min sen när jag betalat räkningarna...
Jag har bestämt att inte bränna en krona mer än jag behöver fram till det är dags att åka på semester...
Klippa mig måste jag verkligen göra, ser ut som fan i håret men ska boka av mina naglar nästa torsdag o ta bort dom, det kostar mer än vad det smakar faktiskt, har haft det roliga nu...
Ingen mer glass, onödig utgift, inte handla nått mer än det som faktiskt behövs så ska det kanske gå att lösa iaf...
Får sätta mig ner o räkna på detta när jag vet mer hur mkt som ska dras...

Ska iaf till Robban o Jossan o dricka öl o umgås ikväll, det ser jag verkligen fram emot!=)
(Ölen har jag fått av mamma) ;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0