Skrattretande...

Haha, ja jisses....
Jag ringde jobbet innan dels för att säga att jag kommer imon o sen skulle jag fråga en sak ang vecka 29...
Så när jag säger att jag kommer imon får jag kommentaren...
"-Tack gode gud, det har kört en stjärna här nu som kört i 20 år men han hinner ju inte mer på en dag än vad du gör till frukost"
Så frågar jag "-du menar alltså att du saknat mig?" Bryter ut i asgarv...
"-Ja hur hemskt det än känns att erkänna så har jag det" svarar han, så skrattar vi gott bägge två..
Det är lika kul varje gång för han påstår ju på skoj gång på gång (jag är lättretad o han älskar det) att jag är en sån pain in the ass med mitt tjatande bla bla bla o jag är tjej o kacklar osv...
Men när det väl gäller så vet jag ju att han gillar mig haha...
Så det här värmde extra gott även om jag vet att jag är omtyckt o gör ett bra jobb så är det inte fel att höra ibland=)
Nu blir det frukost här hemma=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0