Trött som fasen...

Hua vilken dag detta varit...
Allt började redan på morgonen när jag kommer till jobbet o konstaterar att jag ska lossa däck, o inte hur som helst utan ca 1000 lösa däck som ligger flätade på hela släpet...
Suck...
Men fick hjälp av Jonas, en jobbarkompis, vi hade jävligt roligt ihop under den dryga 1½ timme det tog att få av däckjävlarna...
Sen blev det inte bättre av att det var varmt ute idag o mitt vatten tog slut, törstigt AB kan jag säga, bara till att fylla på...
Hillerstorp trä nästan 60 kbm stod på tur att lasta, fortfarande lika varmt o jävligt så det har varit en smutsig o svettig dag men det gick bra ändå som tur är...
Hem klockan 16.15, duscha o sen till Ullared som jag skrev innan...
50 min där inne o vi var färdiga, är nog tidsrekord tror jag....
385 riksdaler gick det på o jag fick tag i det jag skulle plus lite, lite till men inget onödigt så jag är väldigt nöjd=)
Nu är jag trött, tröttare, tröttast...
Borsta gaddarna o sen hoppa i säng o ringa M o sen sova sju kvart i timmen till klockan ringer imon!
Bara 6 arbetsdagar kvar, JIPPI!

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Festis

tack själv!

är ganska nöjd med mina köp!;)

2010-06-22 @ 16:17:13
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0