Uttråkad...

Ja, fy...
Har bara varit hemma en dag o är redan uttråkad, ska va hemma imon med för säkerhets skull...
Sen går jag till jobbet på torsdag om jag känner mig lite bättre=)
Har nu haft mitt lilla mini maraton av Disneyfilm, blir en fortsättning på det imon, har fler filmer jag inte sett än som jag vill ha sett innan jag köper fler;)
Nu blir det en dusch iaf så man kan känna sig lite fräschare även om man fortfarande är hängig!
Har även hunnit med att fixa lite middag, stuvade makaroner med stekt falukorv, var riktigt gott=)
Ikväll tror jag att jag ska unna mig en pizza, har stora funderingar på det iaf...
Nu när jag är sjuk är det ju mest synd om mig i hela världen *skratt* iaf om ni frågar mig;)
Så då får man unna sig onyttigheter har jag hört *blink blink*
Tröstar mitt samvete med att det är så iaf hehe...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0