Varm o fin dag...

Det finfint o ge blod, konstaterade att det nästan var 2 år sen sist så det var verkligen på tiden nu...
Fick en snygg träningströja för "besväret"=)
Efter sjukhuset åkte jag till Hedin bil o bokade tid för service till "Foten" så fick en tid i början på augusti o blir massa tusenlappar fattigare men pärlan ska må bra så det är bara att punga ut;)
Dags för fika med Johanna o doggarna, mkt trevligt=)
Var länge sen vi träffades nu så det var kul...
Sista anhalten idag blev Citygross med all min pant o sen handla lite som mamma ville jag skulle ta med...
Nu ligger jag här o päser, det är väldigt rackans varmt ute, men inte klaga, kan va bra att värma upp nu inför resan, inte ens en vecka kvar, vid den här tiden på måndag är vi nog framme o bär in våra saker=)=)
Snart dags för jobb, 3 dagar kvar sen skiter vi i detta;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0