Absolut ingenting...

Ja idag har det minsann gått i ett hela dan...
Men det redde ut sig till slut som tur var o vid 16.30 vad jag klar o kunde åka hem...
Fick ett samtal från min transportledare där han frågade mig om jag kunde tänka mig att hjälpa honom ta tag i vår julfest på jobbet...
Snäll som jag är (vet oxå att det troligtvis inte blir nått om jag inte gör det) så lovade jag att fixa det...
Sagt o gjort åkte till bowlinghallen o kollade upp priser o datum (till saken hör oxå att vi ska bli sponsrade den här gången, wow) så nu ska jag se vilket datum han tycker är bäst o sen bokar vi upp oss o se hur många vi blir...
Efter det så blev det en sväng till Hemmakväll o valde 3 filmer, "Klara" en svensk film, "Last song" o "Dear John"..
Har precis sett klart Klara nu o ska ringa lite samtal innan jag tar film nr 2, får se vilken det blir...
Anledningen till att jag ligger hemma o inte tränar är att min mage inte alls är iform än o sen ligger det en förkylning o gror o jag får absolut inte bli sjuk till helgen då jag ska på äventyr!!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0