Ännu en dag att göra ingenting på...

Har idag gjort, INGENTING!
Jo det har jag ju såklart, men inget vettigt, vaknade, kollade på "Hem till gården", pratade med bror, sett gårdagens avsnitt av "Bonde söker fru" o nu håller jag på med middagen...
Ugnsstekt lax, kokt potatis o kall sås.. mumma!

Har en så skön känsla i kroppen idag, idag har jag ännu en dag då jag mår toppen, prima, livet är underbart o jag bara hänger på=)
Natten gick kanonbra, allt jobbigt släppte när jag väl kom ut på vägen o pratade med mina underbara, goa vänner <3
Fick även sms där några skrev att de tänkte på mig, underbart tacksam!

Hade en dejt när jag hade rast inatt, eller ja dejt o dejt, en kompis stannade till o höll mig sällskap en bra stund innan mitt byte kom, var en väldigt trevlig pratstund iaf ;)

Ska nu när min ljumske blivit normal igen börja träna igen tänkte jag, så imon bär det av till gymmet för första gången på 3 veckor, fy mig!!!
En riktig soffpotatis har jag blivit, men nu är det över, här ska fläsket brännas haha :D

Jag o lillebror i fullt snöbollskrig i Österrike i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0