Det snöar, i massor :(

Fan vad jag inte vill åka o jobba ikväll nu, skitväder är vad det är..
Men visst, det är ju den årstiden nu så det är väl bara att gilla läget..
Hoppas bara att det går fint ikväll o att det inte snöar för mkt då så jag kommer hem inte alltför sent :(
Det är ju trots allt fredag o då vill jag komma hem i skaplig tid :)

Har haft en elektriker här idag som installerat en elcentral då vi från o med årsskiftet ska betala vår el..
Är nog första lägenheten jag haft som elen ingått nu annars...
Men vi får ju en hyressänkning så det går väl på ett ut kanske, gör inte av med så mkt el ändå hehe :P
Han var stört skön, snackade på om allt o ingenting, sen att han var fin att kika på gör ju inget heller haha..

Nä nu ska jag fixa middag o sen göra mig klar för jobbet..
Trevlig fredag på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0