Fars dag <3

Igår åkte jag ju till skogen med några kompisar på en taco kväll...
Vi hade super trevligt men jag lyckades skära mig i pekpingret, ett snitt tvärs över o det gjorde så ont...
Gör fortfarande mega ont men det ser ut ha läkt ihop lite redan får bara va extra försiktig nu...

Körde hem lilla Sara o bestämde mig för att åka till pappa när jag ändå var så nära så jag sov där inatt o idag har vi haft en jätte fin eftermiddag tillsammans, Stina med familj kom o även Andreas...
Underbart med såna här dagar i familjens sällskap, bara va o njuta av varann, tur det snart är jul så jag får träffa resten av släkten o alla goa kusiner som jag inte träffar så ofta <3

Har nu landat hemma igen o krupit ner i soffan under filten o myser med tvn på i bakgrunden...
Ska inte göra så mkt mer idag...
Blir nog att tända några ljus snart o bara dega :)
Regnet öser ner ute så har inte särskilt dåligt samvete heller ;)

Bjuder på en trött-dagen-efter-bild-bland-all-öl-i-köpcentret från Kiel kryssningen..
Ni ser ju hur hög humorn är haha, jag är i ölparadiset ;)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0