Full fart mot kvällens fest :)

Så, nu sitter jag här, iordning gjord o klar...
Ganska nöjd med kvällens outfit o sminkning, fröken kan när hon vill :P
Det blev den lilla svarta med nitar fram, leggings o mina bruna stövlar..

Kom faktiskt ur sängen i tid idag så jag har hunnit med att tvätta o städa o handla idag utan att stressa o har även degat en stund, det är ju trots allt helg nu o man måste ju få njuta lite av det oxå :D

Så nu väntar jag bara på att resten ska trilla in så blir det nog en trevlig förfest här för att sen gå vidare o bowla o sen äta gott...
Kvällen slutar nog med utgång nånstans o det ska bli kul, har längtat efter att få svänga mina lurviga lite ;)

Skål :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0