Grå lördag...

Tog en ordentlig sovmorgon idag iaf, vaknade 13.45, hoppsan...
Men skönt var det o jag behövde det nog för jag hade sån huvudvärk när jag kom hem inatt...
Misstänker en kombination av att jag drack för lite o att det snöade så mkt, blir helt yr i huvudet av snön som flyger förbi...
Natten gick bra iaf som tur var, sista biten hem var inget rolig alls dock, massa snö o ingen aning om vilken fil som var vilken, hela planen var full med snö väl på DHL så där körde jag fast lite, sen fick jag inte igen dörrarna på släpet när jag lossat men med lite hjälp så gick det bra sen som tur var :)

Nu har jag legat o kikat på Dirty Dancing 2 sen jag vaknade, ska alldeles strax göra mig iordning för kvällens busigheter i Lammhult, ska bara diska innan så jag slipper det imon sen när jag kommer hem..

Ha en mkt trevlig kväll alla :P

Bjuder på en bild från gårdagens snökaos på vägarna.. Lite kass kvalitet jag vet men ni får hålla till godo ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0