Lugnet efter stormen...

Ja idag har det inte gått i många knop här hemma..
Vaknade första gången kl 8 imorse men tror jag fortfarande var full då så jag bara vände på mig o fortsatte sova några timmar till...
Tog en huvudvärkstablett o nu mår jag fint, lite sliten bara men det är inget jag hänger upp mig på ändå...

Vi hade verkligen så roligt igår, var en hel lyckad kväll...
Bowlingen gick över förväntan för mig, iaf i början sen gick det bara utför men jag kom tvåa på min bana :P
Maten var kanongod, blev lite småbesviken på såserna bara då jag hade sett fram emot deras champinjonsås, den är så god!
Men de hade bara kalla, HP sås, nån gul salsasås o en röd o de var lite starka för mig men det gick bra ändå..
Vi hamnde på Harrys sen o det var skitkul, många som följde med dit..
Det kändes som om de nya kom in bra i gänget  med o det är kul :)
Det blev en helkväll :D:D
Kom hem vid 2.30 tror jag, ganska bra dragen så åt lite o sen gick jag o la mig!

Nu blir det soffmys, god mat o tv resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0