Massa snö ute o en god natts sömn...

Somnade sent inatt trots att jag var helt seg o jävlig igår..
Men när jag väl somnade sov jag som en prinsessa :)
Kollade på 2 filmer "Wallander" innan det var dags för sängen, gillar verkligen de filmerna..
Så nu har jag beslutsångest här, jag borde verkligen så gå o träna idag, men vet allvarligt talat inte om jag orkar, det är sjukt, jag borde verkligen då jag minsann inte får en snygg kropp av att ligga i soffan direkt..
Men jag har nog kommit in i en svacka nu sen det blev mörkt o kallt o massa snö ute...
Så idag blir det nog en "Wallander" film till o sen middag så tar jag nya tag imon o drar till gymmet :D
Nu bannemig ska jag skärpa till mig, kan inte hålla på så här, jag tycker ju om att träna o röra på mig!

Råkade se vädret nu o blev inte direkt överlycklig, det ska tydligen komma upp till 2 dm snö inatt :(
Hoppas jag hinner hem innan bara!

Vill va så här brun o fin igen ;)


Kommentarer
Postat av: festis

Drömmar som krossats (fast jag visste i bakhuvudet att det skulle bli så)...

2010-11-22 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0