Ny vecka...

Måndag vecka 46, inte långt kvar till jul nu...
Har sovit väldigt gott inatt, vaknade dock av att de håller på att borra i huset, de ska koppla in elmätare i alla lägenheter nu när vi ska börja betala el från o med årsskiftet..
Pratade även med byggkillarna som byter fönster här så de har lovat att säga till dan innan de ska in i min lägenhet o byta så jag har en chans att sova borta o slippa bli väckt klockan 7 :S
Hoppas Festis står vid sitt ord så jag får nana hos henne då ;)

Var även o handlade o på apoteket innan, nu ligger jag i soffan o kollar på "Wallander- Bröderna"
Har jouren åt Andreas oxå så guidar honom när han behöver hjälp att hitta o så :)

Snart dags för lite middag nu, idag blir det pytt i panna med stekt ägg o rödbetor, mums!


Kommentarer
Postat av: festis

Klart jag gör! Du är så välkommen så...jag kanske inte ens är hemma då heller ;)

2010-11-15 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0