Så jäkla trött...

Den här natten var inget roligt alls...
Somnade inte förrän efter 2 o när jag väl somnade så drömde jag sjuka drömmar o vaknade stup i kvarten...
Ingen kommer va gladare än mig när jag får krypa ner i sängen ikväll hehe...
Idag har det varit lugnt på jobbet annars..
Skönt att få mjukstarta lite iaf, sista dagen jag behövde hämta det där släpet i Ljungby oxå, whohoooo=)
Ligger nu nerbäddad o har ätit lite musli, ganska sliten o känner hur ögonlocken är på väg att falla ner men har bestämt mig för att inte få sova före 20 iaf, då vaknar jag ju mitt i natten :S
Eller ännu värre, somnar inte inatt heller, vore hemskt, mkt hemskt med ännu en sömnlös, vridande natt i sängen, NEJ TACK"

/ Truckergirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0