Sliten!

Hua, ja efter den här helgen vet jag att jag lever...
Är faktiskt helt slut om jag ska va riktigt ärlig...
Fredagen var av blandade känslor då vi konstaterade att det fanns ju faktiskt ingen nattclub på båten, hur i helsike kan man renovera upp en båt o fixa till den så fräsch o missa den detaljen??
Så vi käkade o sen gick vi helt sonika upp till Kjell o Margerites svit o tillbringade kvällen där o det var så jäkla roligt..
Tack vare att vi var ett så bra gäng så hade vi riktigt kul ändå, det blir vad man gör det till som det så fint heter..
Kan ju tala om att jag har ingen aning om när jag festade till 5 sist, så lite sliten var jag allt när jag kröp i säng av diverse anledningar...

Vaknade 8.30 igår o gick över o väckte Mangan o Krille, Krille ville ingen frukost ha så vi gick själva upp...
Sen var det sova några timmar till som gällde o sen iväg o kolla in Kiel..
Vi åkte först till ett köpcentrum där de handlade öl o sprit o dylikt, tillbaka med det till båten o sen av o spanade in stan lite...
Hungern gjorde sig påmind så vi letade reda på Björn o Mats o käkade snitzel, den var såå god, jägarsnitzel med nån champinjon o bacon sås till o pommes....
Så himla gottit...
De andra drack öl men jag höll mig till cola, var ganska sliten :S

Gårdagen blev lugn o klockan blev inte så mkt innan jag o några av de andra gav upp o drog oss tillbaka till hytten...
Vi åt buffé igår o det var bla oxfilé o potatisgratäng, mumsfilibibblan vad gott!
Var som balsam för själen, mmmm... :)

Nu sitter jag hos Helena o mitt tåg går 16.07 hem, så ska jag bara krypa ner i soffan o kika på "Ensam mamma söker" o göra ingenting så jag är fit for fight imon på jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0