Spännande natt...

Ja jisses säger jag bara...
Vilken natt detta blev..
Det började med att jag höll på att kana av vägen i Klevshult där jag tankar, skulle ut därifrån o tog det så sakta o försiktigt men till slut så kunde jag inte styra utan hela bilen gled upp på tvären i sidled på vägen o släpet tryckte så snällt på, försökte styra så gott det gick men du är så maktlös när det händer...
Tryckte till hårt på gasen o försökte räta ut skiten o som genom ett under så lyckades det, puh...
Andades ut o höll tillbaka tårarna som nästan trängde ut av chocken...

Sen gick det bra hela vägen till Linköping där det tog tvärstopp, var stående där i 40 minuter då det hänt en olycka, då visste jag inte riktigt vad, men vi blev omledda inne i Linköping så jag kom förbi till slut...
Det visade sig att det var en trailerdragare som lagt sig på tvären så det var därför det var stopp..
Men men ner till Ödeshög kom jag iaf...
Väl där så blev jag mulad till min stora förtret...
Kallt som fan var det iaf men lite kul ändå ;)

Nä nu är det dags att jobba lite igen...
Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0